Sunday, October 31, 2010

Shout!

AHhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Arggggghhhhhhhhhhhh
WAaaaaaaaaaaaaaa
Issssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssh
AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh



It seems like many things going on in my mind...
I am emotionally disturbed!!
stress... depression... anger? no.
loneliness... lost... blur... confusion...
Just feel like shouting... screaming... crying...
That's all.



Why is it so hard to cry when you need to?
Why is it so hard to make your tears drop when you want to?
Why is it harder to cry nowadays compared to younger time?
I wish my tears could come out for a walk now...
please...
I just want those negative energy in my body released through tears...
I am sure once my tears out, I will be just fine.
come on!! cry out loud!
tears? ang gugu... come out please...
please...
I beg you...

13 comments:

苦妈 said...

来,我来帮妳催泪。。。
ang gugu....jiak!
ang gugu....jiak!

come on,EeSoon,
不要这样啦!
妳想哭,就在我的肩膀上哭!
我的肩膀很宽、很暖、很有安全感。。。

妳如果有什么心事,
喵我,我可以借出我的耳朵。。。。

EeSoon said...

欲哭却哭不出的感受,
你能了解吗,苦妈...
我好想好想哭..
心里有好多负面情绪,
好想发泄出来...
我相信只要泪水一出,
什么负面情绪都能一起消失。
呜呜呜,泪水就是死不出来!
苦妈苦妈...
谢谢你,我爱你。

苦妈 said...

噢~~~明白,明白,
想哭,却哭不出来,
想发泄,却没有管道。。

EeSoon,这样会很辛苦的!
写信给我,把所有的负面情绪都发泄出来!
如果妳信得过我的话!

我也爱妳。。。
我不想看到这样的EeSoon。。。


(我要出去了,下午再跟妳谈)

EeSoon said...

我不知道自己怎么了。
负面情绪从哪来?
不知道。

应该是日夜累计而成的吧,
现在要我一一说出,
我却说不出我到底有什么事。

谢谢苦妈的开解。
我知道现在的我只需要流眼泪。
哭过就会没事的,
这个,我很肯定。

EeSoon 哭吧哭吧哭吧~
唉...两眼干干的不得了。

applefish said...

life is really so disturbing when we are facing many uncertain things..

苦妈 said...

(探头探脑地走进来。。。。)

哈罗!哈罗!EeSoon,我来看妳啦~~~
妳的心情有没有好了一点?

咦?没有人在的?躲起来哭了??
哭吧,哭吧,哭吧,哭是没有罪的!
妳哭,我帮妳抹眼泪。。。。

the Charioteer said...

我正好相反..很容易就流泪了...只要一想到感动/伤心的事...哭太多很容易缺水份...每次都要补水...> <

Douglas said...

My way of release tension/sadness is 【locked】 myself in my own 【island】 and look for Pythoncidere @ seaside/jungle。

It works for me & i hope you can get through this tough time。

【When the going gets tough, the tough get going】。

~~~Joseph Kennedy

杯面 :] Bui Minn said...

有时候
喊出来了
会舒服一点的
收在心里面
很不舒服的咯 ==

EeSoon said...

到最后,泪水还是躲在眼里。
算了吧,算了吧。
那么固执的眼泪,
就算挤出来也就几滴,
一定不够发泄情绪。
算了吧,算了吧。

谢谢各位的留言。
我已放弃哭泣啦。

改变想法,心情自然会改变。
ding~ ding~~!!

Douglas said...

嗯。。。想通了就好。

Good girl。






(自己摸摸自己的头。。。加油吧)

applefish said...

how are you,dear?

EeSoon said...

Thanks Douglas.

applefish,
I think I am just fine.
I kept on thinking about my
friendships recently... felt
something is lacking.. or missing..
my problem? I am not sure...
Maybe I was just thinking too much.
:)
It's time to clear my mind.
Thanks dear.